Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Segmentace klientů obchodních bank v České republice a navržení produktového portfolia pro vybraný segment z pohledu Československé obchodní banky, a. s. Poštovní spořitelny
Mikoláš, Petr ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Svoboda, Libor (oponent)
Diplomová práce zkoumá problematiku segmentace trhu. Přístupy k segmentaci trhu jsou nejprve popsány obecně a následně aplikovány na bankovní trh v České republice. Na bankovním trhu jako jeden ze subjektů působí také Československá obchodní banka, a. s., Poštovní spořitelna. U tohoto subjektu je vybrán určitý segment klientů - majitelé vkladních knížek, ve kterém jsou analyzovány případné možnosti segmentace a jsou učiněny závěry včetně navržení produktového portfolia pro tento segment.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.